Wednesday 17 December 2014

Budite se Ebenizeri!

      Budući da je uskoro kraj 2014. godine, prvi post posvećujem novogodišnjoj euforiji koja je, nadam se sve uhvatila!
Ukoliko još uvek nije , ne treba vam mnogo, obucite se toplo i pravac centar grada, jer ćete tu zasigurno naći najmanje jednu stvar koja će vam izmamiti osmeh. Ono što mene natera da pevam '' Love is all around me'' su slatkiši kojih zaista ima posvuda u svim mogućim oblicima i bojama, pokloni (takođe u raznim bojama i oblicima) i naravno, kuvano vino, koje sada možete kupiti i na ulici (bar je u Beogradu tako), šetati gradom i pijuckati. Kako me već neko vreme drma novogodišnja groznica, pokušaću slikovito da vam prikažem njene uzroke. Ako biste nakon čitanja ovog posta bar izašli da prošetate, znaću da sam vas malo zarazila. Uživajte!
Pokloni, sveže otpakovani




Knjige, u štampanom izdanju
Christmas books by Charles Dickens iliti knjiga najlepše miriše kad je iz antikvarnice

Praznična odeća!

Navalite!

Licidersko srce, prelepo je na oko, ali ga zapravo niko nikada ne otpakuje, a kamoli pojede

Od svake šare dačete mi po jednu
Deda Mraz je Srbin


Pobedu odnosi nalepši vašarski slatkiš ikada-ušećerena jabuka!

I nije mi žao

No comments:

Post a Comment