Tuesday 30 December 2014

Dome slatki dome!

Nakon tri meseca dolazim kući, za praznike i to odlučujem u jednom trenutku, u sledećem već pakujem kofer i nakon pola sata već sam na putu za tamo.
Ulazim u ulicu i već mi se izvija osmeh na licu čim vidim da je kapija otvorena i pomislim, dom je mesto kome uvek volim da se vratim. Neke stvari koje nisam toliko primećivala postale su mi značajne i upadljive za tako malo vremena! Šta za vas predstavlja i koje su vaše asocijacije na dom? 


Dom je tamo gde je jelka
 
Dom je tamo gde me čeka pas
Dom je tamo gde mirišu medeni kolači
Dom je tamo gde mi je komotno
Dom je tamo gde su bakine rukotvorine
Dom je tamo gde pucketa

Dom je tamo gde su uspomene

1 comment:

  1. Dom je mesto koje nije jedna lokacija.
    To je mesto gde možeš biti onaj pravi TI :)

    ReplyDelete